Presencial
Desarrollo de competencias na familia
Hoxe, máis ca nunca, se precisa un novo modelo educacional que implique as familias. Neste modelo indicaremos no saber ser e no saber facer para acadar seres humanos competenciales nas 8 competencias básicas CCBB que se estableceron: c. comunicación lingüística, c matemática, c. no coñecemento e a interacción co mundo, c. tratamento da información e competencia dixital, c. c. social e cidadá, c. cultural e artística, c. para aprender e c. en autonomía e iniciativa persoal.
- Lugar y fechas
- 25 de febrero de 2011
De 19:00 a 21:00 h.
- Presencial
- Esta actividad se desarrolla presencialmente.
- Inscripción
| Matrícula Ordinaria |
---|
Precio | Gratuita |
---|
- Ponente
- Teresa Domínguez Pérez
- Directora do CRA de Tui e Orientadora do Centro
- Dirigido a
- Público en xeral
- Objetivos
- As competencias básicas deben ser un factor de mellora, un núcleo de compromiso entre a escola e familia, as competencias básicas deben enmarcarse no marco dunha educación democrática e o proxectos educativos como exersicio eficaz e responsable da autonomía e principios para un proxecto educativo de centro. por outra parte, tamén se debe crear a necesidade de escolas educativas ou como lle gusta dicir a Darling-Hammond (2001) a necesidade de " buenas escuelas para todos" pois é necesario ampliar e mellorar a función educativa de todos os axentes sociais: familia, concellos, organizacions sociais,...a educación democrática é, por riba de todo, un compromiso de toda a sociedade coa educación, é a busqueda dunha sociedade educadora interesada en lograr un equilibrio consciente e desexable.
- Metodología
- Para lograr o pleno desenvolvemento das CCBB será preciso non sólo a integración das CCBB no currículo formal (as experiencias educativas que ofrecen os centros educativos para desenvolver os aprendizaxes establecidos nos diseños curriculares) senón tamén no currículo non formal ( as experiencias educativas que os centros ofrecen ao seu alumnado fora do horario escolar), e no currículo informal (as experiencias educativas que as familias, as amistades, e outras personas proporcionan) contribuirá a aumentar e mellorar as oportunidades de todo o alumnado para alcanzar as competencias básicas. Dende as institucións educativas deberemos dinamizar o deseño de actividades que impliquen ás familias e a comunidade municipal.
- Más información
- UNED Pontevedra - Aula Universitaria de Tui
Rúa Antero Rubín s/n Antiguo Convento de Santo Domingo
36700 Tui Pontevedra
986605150 / negociadodealumnos@pontevedra.uned.es