EspañolEnglishEuskeraCatalà

Cursos y actividades

February, 25th 2011

Desarrollo de competencias na familia

  • Aula Tui

  • In-person

  • Cursos de centros

  • February, 25th 2011

In-person
February, 25th 2011

Desarrollo de competencias na familia

Print PDF

Hoxe, máis ca nunca, se precisa un novo modelo educacional que implique as familias. Neste modelo indicaremos no saber ser e no saber facer para acadar seres humanos competenciales nas 8 competencias básicas CCBB que se estableceron: c. comunicación lingüística, c matemática, c. no coñecemento e a interacción co mundo, c. tratamento da información e competencia dixital, c. c. social e cidadá, c. cultural e artística, c. para aprender e c. en autonomía e iniciativa persoal.

Dates and places
February, 25th 2011
19:00 to 21:00 h.


In-person
This activity is developed in presence.
Enrollment

Matrícula gratuita

  Ordinary enrolment
FeeFree
Lecturer
Teresa Domínguez Pérez
Directora do CRA de Tui e Orientadora do Centro
Aimed at
Público en xeral
Goals
As competencias básicas deben ser un factor de mellora, un núcleo de compromiso entre a escola e familia, as competencias básicas deben enmarcarse no marco dunha educación democrática e o proxectos educativos como exersicio eficaz e responsable da autonomía e principios para un proxecto educativo de centro. por outra parte, tamén se debe crear a necesidade de escolas educativas ou como lle gusta dicir a Darling-Hammond (2001) a necesidade de " buenas escuelas para todos" pois é necesario ampliar e mellorar a función educativa de todos os axentes sociais: familia, concellos, organizacions sociais,...a educación democrática é, por riba de todo, un compromiso de toda a sociedade coa educación, é a busqueda dunha sociedade educadora interesada en lograr un equilibrio consciente e desexable.
Methodology
Para lograr o pleno desenvolvemento das CCBB será preciso non sólo a integración das CCBB no currículo formal (as experiencias educativas que ofrecen os centros educativos para desenvolver os aprendizaxes establecidos nos diseños curriculares) senón tamén no currículo non formal ( as experiencias educativas que os centros ofrecen ao seu alumnado fora do horario escolar), e no currículo informal (as experiencias educativas que as familias, as amistades, e outras personas proporcionan) contribuirá a aumentar e mellorar as oportunidades de todo o alumnado para alcanzar as competencias básicas. Dende as institucións educativas deberemos dinamizar o deseño de actividades que impliquen ás familias e a comunidade municipal.
More
UNED Pontevedra - Aula Universitaria de Tui
Rúa Antero Rubín s/n Antiguo Convento de Santo Domingo
36700 Tui Pontevedra
986605150 / negociadodealumnos@pontevedra.uned.es
Saltar al contenido
  • Facebook

  • Twitter

  • UNED