Este curso quiere exponer y debatir con profesionales sobre la importancia que tiene en la era de las Nuevas Tecnologías: la imagen, los medios de comunicación y su evolución al mundo digital y las redes sociales como fuente y herramienta de información. La aparición de las noticias falsas “fake news” y la máxima velocidad de las noticias en las redes, conviven en un nuevo escenario de la información. Nadie duda de la influencia que tienen los medios de comunicación en la sociedad y en la opinión pública, en los gobiernos y la política y en las empresas. Medios de comunicación, ¿cuarto o primer poder?
Discount for early registration: Participants who register and complete payment before July, 1st 2019 (if applicable) will benefit from the FEES listed in the following table.
Ordinary enrolment | Reduced enrollment | Reduced tuition | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ordinary enrollment | Members of UNED’s Graduates’ Association and of Friends of UNED | University students (all universities) | Large family General | Practicum Collaborators | University Students | Unemployed | Students with disabilities | Victims of terrorism and gender violence | Large family Special | 108 € | 63 € | 63 € | 63 € | 63 € | 63 € | 63 € | 32 € | 32 € | 32 € |
Applicants who register but pay from July, 1st 2019, even if previously registered, will still have to pay the fees below.
Ordinary enrolment | Reduced enrollment | Reduced tuition | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ordinary enrollment | Members of UNED’s Graduates’ Association and of Friends of UNED | University students (all universities) | Large family General | Practicum Collaborators | University Students | Unemployed | Students with disabilities | Victims of terrorism and gender violence | Large family Special | 124 € | 75 € | 75 € | 75 € | 75 € | 75 € | 75 € | 38 € | 38 € | 38 € |