La principal preocupació de l'emprenedor o l'empresa en procés de consolidació és aconseguir obrir un canal per vendre un producte o servei quan aquest encara no es coneix o existeixen competidors més consolidats. La formació dóna les eines bàsiques per definir una estratègia de màrqueting i venda (anàlisi de mercat, posicionament, segmentació i màrqueting mix) que ens porti a definir una sèrie d'accions comercials. És d'especial interès per a les empreses amb productes creatius i/o innovadors, ja que les estratègies es basen en el màrqueting cultural del Colbert i tenen en compte les necessitats específiques del sector.
Santa Coloma de Gramenet
Recinte Torribera, Edifici la Torre
C/Prat de la Riba, 171
08924 Santa Coloma de Gramenet
Escolliu només un tipus de matrícula: Assistència presencial o virtual
Presencial: per seguir el Taller presencialment al Centre de Santa Coloma
Virtual: per poder veure el Taller en directe via streaming des de qualsevol ordinador
Requisits per seguir el taller en directe via streaming:
- disposar de connexió a Internet
- Adobe Flash Player instal·lat a l'ordinador
- altaveus o auriculars
És imprescindible indicar una adreça de correu electrònic al fer la inscripció.
Ordinària | |
---|---|
Assistència Presencial | Gratuïta |
Assistència Virtual (en directe via streaming) | Gratuïta |