Online edo aurrez aurrekoa
Aniztasuna Haur eta Lehen Hezkuntzan. Nondik gatoz eta nora iritsi beharko genuke. Diversidad en Educación Infantil y Primaria. De dónde venimos y hacia dónde deberíamos de dirigirnos.
Actividad encuadrada en el proyecto de formación a distancia en euskera
Egungo jendarteak erronka handiak ekarri dizkigu eskoletara. Gaienra, Hezkuntza Sistema bera ere aldaketa prozesuan dago. Hortaz, etorkizuneko helduak hezteko gakoetako bat egungo irakasleon begirada aldaketa da eta helburu hori jo muga duelarik aurkezten da ikastaro hau.
Bi saio desberdinetan Aniztasuna, Ekitatea, Araudia, Kurriculuma, Ebaluazio Agindua, eta Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalaren (IDU) nondik norakoak xehetuko dira. Lehen saioan, Aniztasunaren kontzeptua eta Ekitatearen garrantzia aztertuko dira. Baita egungo araudia ezagutu eta honen aplikazioak gure eguneroko lanean duen eragina zehaztu ere. Bigarren saioan, Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsalean murgilduko gara, berau ezagutu eta gure errelitateetara nola gerturatu ikusiko dugu.
Guzti honekin irakasleon begiradan aldaketak bultzatu nahi dira etorkizuneko eskolei, haurrei, ikasleei eta familiei erantzun doitua eman ahal izateko.
- Lekua eta datak
- 2024/10/9 - 2024/10/16
17:00(e)tatik 20:00(e)tara.
Irakasguneak: AULA MAGNA
- Online edo aurrez aurrekoa
- Aurrez aurrekoa aukera dezakezu edo online jarraitzea en directo.
- Programa
- 2024/10/9
- 17:00-20:00 h. 1. Saioa /1ª Sesión
- Aniztasunaren kontzeptua eta ikuspegia gaur arte.
Concepto y visión de la diversidad hasta la fecha.
- Ekitatea, zergatik da garratzitsua?
La equidad, ¿Por qué es importante?
- Araudia, Kurriculuma, Ebaluazio Agindua.
Normativa, Currículo, Orden de Evaluación.- Oihana Plazaola Ugarte UNED-eko tutorea Haur Hezkuntzan. Tutor de la UNED en Educación Infantil.
- 2024/10/16
- 17:00-20:00 h. 2. Saioa / 2ª Sesión
- IDU, Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala:
DUA, Diseño Universal de Aprendizaje:
- Irisgarritasuna
Accesibilidad
- Ebaluazioa
Evaluación
- Ikasleen inplikazioa eta feedbacka
Implicación y feedback del alumnado
- Informazioa prozesatzeko eta espresatzeko modu anitzak
Múltiples formas de procesamiento y expresión de la información- Oihana Plazaola Ugarte UNED-eko tutorea Haur Hezkuntzan. Tutor de la UNED en Educación Infantil.
- Jarraitzea
- Jarduera honetan ikasleak aurrez aurre parte hartzeko aukera duEsta edo online jarraitzea en directo, ikastetxera joan beharrik gabe.
- Izen-ematea
- Hizlari
- Oihana Plazaola Ugarte
- UNED-eko tutorea Haur Hezkuntzan. Tutor de la UNED en Educación Infantil.
- Hartzaileak
- Irakasleak, Eskola-kontseilariak eta orientatzaileak, ikastetxeetako zuzendariak eta administrariak, Hezkuntza Politiken arduradunak, ikertzaileak, gurasoak, zaintzaileak, ikasleak eta publiko orokorra.
- Eskatutako titulazioa
Bat ere ez
- Helburuak
- - Aniztasuna eta Ekitatea egungo eskolan kokatzea.
- Araudia ezagutzea.
- Irakaskuntza Diseinu Unibertsala, IDU, printzipioak eta hauen aplikazioarako estrategiak ezagutzea.
- Irakasleon begirada egungo erronketara doitzea. - Metodologia
- Presentziala/online
- Ebaluazio-sistema
- Ez da egongo
- Garapen Jasangarriaren helburuak
Jarduera honek honako Garapen Jasangarriko Helburu hauetan eragiten du:

- Argibide gehiago
- UNED Vitoria-Gasteiz
Pedro de Asúa, 2
01008 Vitoria - Gasteiz Álava
945 244 200 / secretaria.alumnos@gasteiz.uned.es