Online or in-person
Presentació del llibre "Girona XX - XXI. Geografia urbana d'una ciutat en moviment" i debat sobre l'àrea urbana de Girona.
Perspectiva històrica dels canvis recents (1980-2020) a partir d’onze operacions urbanístiques o paisatgístiques emblemàtiques i una visió de futur sota el marc conceptual de la 'Girona Soft’.
- Dates and places
- February, 28th 2022
19:00 to 21:00 h.
Lugar: CA UNED GIRONA
- Online or in-person
- You can choose in-person assistance or online assistance en directo.
- Attendance
- This activity allows to participate in-person assistance or online assistance en directo, without having to go to the associated center.
- Enrollment
| | Ordinary enrollment |
|---|
| Fee | Free |
|---|
- Collaborates
- Àlex Barceló Llauger
- Segon Tinent d'Alcalde i Regidor de Territori, Serveis Públics, Medi Ambient i Sostenibilitat de l'Ajuntament de Salt.
- Martí Terés Bonet
- Regidor de Sostenibilitat de l'Ajuntament de Girona
- Moderated by
- Maria Garcia Moreno
- Periodista del diari ARA
- Presentation
- Narcís Sastre Fulcara
- Geògraf. Llicenciat en Geografia i Màster en Medi Ambient per la UdG. Postgrau en Projectes en l'Espai Públic per la UPC. Professor associat i profesor-tutor de la UNED.
- Aimed at
- Qualsevol persona interessada en el tema.
- More
- UNED Girona
UNED Girona: C/ Sant Antoni 1 (Factoria Cultural Coma Cros)
17190 Salt Girona
972 21 26 00 / secretaria@girona.uned.es - Images from the activity
