Cómo se comunican y promocionan las marcas en las redes sociales.
El curso está dedicado a analizar las nuevas formas de comunicación y marketing en las redes sociales. Para ello se aborda inicialmente una aproximación a cómo funcionan entre sí tales redes para posteriormente analizar cómo ha cambiado la comunicación de los individuos entre sí, y de éstos con las marcas y productos, así como los nuevos paradigmas que orientan el marketing en este tipo de redes sociales.
El curso se recibe por videoconferencia en el Centro Asociado Lugo, así como en las Aulas de Viveiro, Monforte y Foz.
Más información de la Asociación de Antiguos Alumnos en www.aaaauned.org.
Discount for early registration: Participants who register and complete payment before July, 2nd 2012 (if applicable) will benefit from the FEES listed in the following table.
Ordinary enrolment | Reduced enrollment | Reduced tuition | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ordinary enrollment | College graduates and unemployed | Members of UNED’s Graduates’ Association and of Friends of UNED | University students (all universities) | Large family General | Students with disabilities | Victims of terrorism and gender violence | Large family Special | 159 € | 136 € | 100 € | 83 € | 80 € | 32 € | 32 € | Free |
Applicants who register but pay from July, 2nd 2012, even if previously registered, will still have to pay the fees below.
Ordinary enrolment | Reduced enrollment | Reduced tuition | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ordinary enrollment | College graduates and unemployed | Members of UNED’s Graduates’ Association and of Friends of UNED | University students (all universities) | Large family General | Students with disabilities | Victims of terrorism and gender violence | Large family Special | 182 € | 156 € | 118 € | 95 € | 92 € | 36 € | 36 € | Free |