EspañolEnglishEuskeraCatalà

Cursos y actividades

2011/2/25

Desarrollo de competencias na familia

  • Aula Tui

  • Aurrez aurrekoa

  • Cursos de centros

  • 2011/2/25

Aurrez aurrekoa

Desarrollo de competencias na familia

PDFa inprimatu

Hoxe, máis ca nunca, se precisa un novo modelo educacional que implique as familias. Neste modelo indicaremos no saber ser e no saber facer para acadar seres humanos competenciales nas 8 competencias básicas CCBB que se estableceron: c. comunicación lingüística, c matemática, c. no coñecemento e a interacción co mundo, c. tratamento da información e competencia dixital, c. c. social e cidadá, c. cultural e artística, c. para aprender e c. en autonomía e iniciativa persoal.

Lekua eta datak
2011/2/25
19:00(e)tatik 21:00(e)tara.


Aurrez aurrekoa
Jarduera hau aurrez aurre gauzatzen da.
Izen-ematea

Matrícula gratuita

  Arrunta
PrezioaDohain
Hizlari
Teresa Domínguez Pérez
Directora do CRA de Tui e Orientadora do Centro
Hartzaileak
Público en xeral
Helburuak
As competencias básicas deben ser un factor de mellora, un núcleo de compromiso entre a escola e familia, as competencias básicas deben enmarcarse no marco dunha educación democrática e o proxectos educativos como exersicio eficaz e responsable da autonomía e principios para un proxecto educativo de centro. por outra parte, tamén se debe crear a necesidade de escolas educativas ou como lle gusta dicir a Darling-Hammond (2001) a necesidade de " buenas escuelas para todos" pois é necesario ampliar e mellorar a función educativa de todos os axentes sociais: familia, concellos, organizacions sociais,...a educación democrática é, por riba de todo, un compromiso de toda a sociedade coa educación, é a busqueda dunha sociedade educadora interesada en lograr un equilibrio consciente e desexable.
Metodologia
Para lograr o pleno desenvolvemento das CCBB será preciso non sólo a integración das CCBB no currículo formal (as experiencias educativas que ofrecen os centros educativos para desenvolver os aprendizaxes establecidos nos diseños curriculares) senón tamén no currículo non formal ( as experiencias educativas que os centros ofrecen ao seu alumnado fora do horario escolar), e no currículo informal (as experiencias educativas que as familias, as amistades, e outras personas proporcionan) contribuirá a aumentar e mellorar as oportunidades de todo o alumnado para alcanzar as competencias básicas. Dende as institucións educativas deberemos dinamizar o deseño de actividades que impliquen ás familias e a comunidade municipal.
Argibide gehiago
UNED Pontevedra - Aula Universitaria de Tui
Rúa Antero Rubín s/n Antiguo Convento de Santo Domingo
36700 Tui Pontevedra
986605150 / negociadodealumnos@pontevedra.uned.es
Saltar al contenido
  • Facebook

  • Twitter

  • UNED