Historiador especialista en historia contemporánea
Jordi Belloso Rimbau
Filólogo e islamólogo (UB). Licenciado en Estudios Internacionales e interculturales (UAB).
Salvador Bernabé Ridorsa
Profesor de Introducción al guión en la Universidad Pompeu Fabra y profesor de narrativa cinematográfica en El Plató de Cinema.
Mònica Blanco Abellán
Jordi Casasampera Fernández
Filosófo
Xavier Cazeneuve i Descarrega
Historiador y divulgador musical
Francesc Conesa Prior
Jordi Deulofeu Piquet
Xavier Dotras Dotras
Compositor, pianista de jazz y pedagogo
Pura Fornals Sánchez
Xavier Garí de Barbarà
Historiador especializado en historia Contemporánea. Investigador en Historia de la Paz y No violencia.
Pere Grima Cintas
Iolanda Guevara Casanova
Professora tutora del curs Sènior
Iolanda Guevara Casanova
Professora tutora del curs Sènior
Joan Jareño Ruiz
Glòria López Forcén
Profesora tutora del Centro Asociado de la UNED Província de Barcelona
Anabel López Gómez
Historiadora de l'Art
Maria Rosa Massa Esteve
Gonçal Mayos Solsona
Filósofo, ensayista y profesor titular a la UB
Àngel Pascual Martín
Carles Puig Pla
Diego Emilia Redolar Ripoll
Professor-tutor UNED Barcelona
Diego Emilia Redolar Ripoll
Professor-tutor UNED Barcelona
Fátima Romero Vallhonesta
Carles Sàiz i Xiqués
Profesor-tutor de la UNED. Doctorando en Historia
Dirigit a
La UNED-SÈNIOR es dirigeix a les persones majors de 55 anys, amb independència de la formació acadèmica que posseeixin, interessades a enriquir els seus coneixements
Objectius
Oferir formació en temàtiques que interessen a les persones de més de 55 anys, amb la finalitat de millorar la seva qualitat de vida
Proporcionar coneixements, aprenentatges i estratègies per al desenvolupament integral i l’autonomia personal.
Afavorir la comunicació a través de les relacions interpersonals i de la trobada intergeneracional.
Proporcionar tots aquells elements necessaris per a un millor coneixement de l’entorn cultural.
Metodologia
La UNED SÈNIOR s’imparteix presencialment, amb sessions que tenen lloc en els Centres Associats de la UNED.
La metodologia es centra en les característiques específiques de la manera d’aprendre dels participants, tenint en compte els següents aspectes:
La UNED-SÈNIOR assumeix que les persones no aprenen només a partir de l’ensenyament, sinó també de l’experiència.
Els mètodes educatius es recolzaran en el teixit dinamitzador que ofereixen les potencialitats personals, així com en l’experiència personal i laboral dels participants.
En cada assignatura s’identificaran els centres d’interès tenint en compte les motivacions i necessitats dels participants.
Es fomentaran les activitats culturals.
Més informació
UNED Barcelona Avda. de Rio de Janeiro, 56-58 08016 Barcelona Barcelona 93 396 80 59 / activitats@barcelona.uned.es